Většina pisálků je mnohem horších, než si myslí. Ano, je to kruté. Bohužel v mnoha případech je to pravda. Velkou chybou je především to, že nejsou tzv. „vypsaní“. Kromě toho se často cítí podceňovaní. Není se čemu divit, protože klienti si je často skutečně neváží. Navíc je málo z nich dokáže dobře zaplatit. To ale neznamená, že je tahle práce špatná.
Nedocenění, ale hodně důležití
Copywriting je nedílnou součástí obsahového marketingu, bez kterého se dnes neobejde téměř žádná firma. Ve chvíli, kdy najdete špičkového copywritera, tak se ho držte. Výhodou marketingové agentury je to, že má více specializovaných pracovníků, kteří dokážou pokrýt veškeré potřebné služby. Získáte od nich komplexní, kvalitní služby od zkušených profesionálů.
Vždy myslete na to, že psaní je na internetu nejmocnější zbraní. Ve chvíli, kdy zjistíte jak, od koho a kdy publikovat, můžete se těšit úspěchu. Google investuje miliardy dolarů https://www.interez.sk/16-najsmutnejsich-filmov-vsetkych-cias-pri-ktorych-sa-nad-svojim-zivotom-zamysli-kazdy-z-nas/ do vývoje algoritmů, které pro uživatele hledají nejlepší výsledky. Využijte to naplno ve svůj prospěch. Soustřeďte se proto na relevantnost, aktuálnost a kvalitu všeho, co na svém webu publikujete.
Co lidé chtějí?
Myšlení a chování lidí je to nejdůležitější, nad čím se musíte zamyslet. Copywriter dostane produkt nebo službu a jako první se zamyslí, zda to zákazníci budou chtít a hlavně proč. Co je přiměje k tomu, že budou mít neodolatelnou chuť si danou věc pořídit. Základní otázka proto zní:
- Co lidé hledají?
- Co v produktu nebo službě hledají?
- Jak je dovést k nákupu?
Začněte u klíčových slov
Všichni musí začít u analýzy klíčových slov (keywords). Bez toho nevíte, na jaké výrazy se během psaní soustředit a které naopak vynechat. Šikovný textař tvoří tak, aby pokryl poptávku. Některé výrazy se vám mohou líbit, ale nikdo jiný je nepoužívá. A jak přijde na to, jaká keywords potřebuje? Snadno. Sklik nebo Google Analytics vám během pár minut řeknou, co lidé hledají a jak často.