Správně nastavený systém propagace je pro úspěch jakékoliv firmy klíčový. Není tedy divu, že mu věnují velkou část svého rozpočtu. Ovšem jako u mnoha jiných oborů, i zde se objevují nejrůznější trendy, které je potřeba sledovat. Například v posledních letech televizní reklama pomalu ztrácí na důležitosti, zatímco ta internetová se stává stále důležitější. Je to samozřejmě způsobeno tím, že se na klasickou televizi dívá stále méně lidí, a ti pak tráví mnohem více času na internetu. A je jasné, že právě zde je potřeba je zaujmout. Ale jak?
Jedním z často využívaných způsobů je reklama typu PPC z anglického pay-per-click, kterou poskytuje například firma PPC profits. Jednoduše řečeno, dostaneme peníze pokaždé, když někdo na danou reklamu klikne. Jistě, je to obvykle skutečně malá částka, avšak pokud je ona reklama úspěšná, pak se rozhodně nastřádá. Jak ale zařídit, aby na ni lidé klikali? Většina majitelů firem nemá s tímto oborem příliš velké zkušenosti. To platí hlavně u těch začínajících. Proto je dobré se obrátit na někoho, kdo tomu rozumí. A tím někým mohou být i konzultanti SEO.
Jedná se o pracovníky firmy, která se zabývá internetovým marketingem, především pak metodou SEO. Díky tomu mají dostatečné znalosti a zkušenosti k tomu, aby nám v tomto případě mohli poradit. A co jejich služby zahrnují? Především je to samotný design reklamy. Ten by se měl odvíjet od prodávaného produktu a cílové skupiny zákazníků, pro kterou je určen a kterou chceme zasáhnout. Dále nám mohou poradit, na kterých webech bychom měli svou reklamu umístit, abychom neplatili zbytečně moc, a přitom maximalizovali její dopad. Je však pravdou, že mnoho především začínajících podnikatelů tomuto způsobu marketingu příliš nevěří. A to je škoda, neboť právě on by jim mohli pomoci odrazit se ode dna a přispět k vyšším ziskům. Díky tomu by pak třeba ani daný podnik nemusel zaniknout.