Vůz Chevrolet Spark se v podstatě svému předchůdci velmi podobá. Jedná se o malý vůz, často přezdívaný jako „nákupní taška“, který vyhovuje opravdu nenáročnému majiteli, nebo začínajícím řidičům. Ačkoliv je to velmi malé autíčko, dokáže Vás příjemně překvapit prostorným interiérem, a to i pro cestující na zadních sedadlech. Tam je sice méně místa pro nohy, vyšší pasažéři tu budou mít trochu potíže se sem nasoukat, nicméně pro kratší cesty z bodu A do bodu B, které nepřesahují 150 km, to bohatě postačí. Model Spark si často pořizují senioři, kteří s ním cestují z městského sídliště na chalupu, nebo nakupují v supermarketu.
Sklopná zadní sedadla zvětšují zavazadlový prostor
Zavazadlový prostor není nikterak ohromující, pojme pouze 170 litrů, což postačí jen pro menší až středně velký nákup. Ovšem zadní sedadla lze sklopit a menší chladničku, benzínovou sekačku na trávu, nebo malé kusy nábytku se tam hravě vejdou. A nakonec, i ten větší nákup, pokud jezdíte ve dvou, nebo dokonce sólo.
Palubní deska je vyrobena z tvrdého plastu, působí opravdu laciným dojmem, tomu také odpovídá cena vozu, která se řadí k nejnižším v České republice. Dobře řešena není ani přístrojová kaplička uprostřed volantu, která je umístěna částečně mimo zorný úhel.
Bezpečnost vodu v testech nedopadla zrovna nejlépe
Zvuková izolace je slabší, do kabiny se šíří poměrně nepříjemné zvuky od jedoucích kol, zvlášť na mokrém povrchu vozovky, a hlučnější je i motor. Spark se proto hodí pro popojíždění po městě a kratší jízdy, i když pochopitelně zvládne jet po dálnici maximální povolenou rychlostí. Jeho výhodou ve městě jsou právě malé rozměry auta, snadno zaparkujete i tam, kde se velká auta nevejdou, lépe se pohybujete v jízdě v kolonách mezi více jízdními pruhy. Horší je to s bezpečností vozu při autonehodě. Vůz byl pochopitelně testován na deformaci při nárazu a tam výrazně propadl. Z pěti hvězdiček, což je maximální hodnocení bezpečnosti posádky, získal jen dvě.